Jumaat, Ogos 12, 2011

Hari yang memenatkan . Tapi , best .

Fuhh. Memang penat weyy. Hari ni outing dengan member member kesayangan ke Jitra. Dari KMK ke stesen bas Changlun, macam besa naik teksi yang tambangnya RM 2 ! Mahal tak mahal? Tetap naik teksi jugak. Sebab agak jauh nak berjalan. :)

Sesampai ja kat Jitra. Aku and the gang melilau lilau dulu kat pekan tu. Satu Pekan Jitra tu kami pusing kowt. Sampai longgaQ jugak la skru lutut aku nih. Satu, satu kedai kami masok. Ngee.

 Pastu baru la ambik port kat Aneka a.k.a Jitra Mall.
Aku tak da la shopping sakan sangat. Just beli baju selai, inner selai, tudung selai jugak, megi, air pepsi, and yang paling penting kontet lens. Haha. Member member ada jugak yang shopping raya. Sakan tuu. Beratus jugak habis. (nasib baek la elaun masuk sikit…) Tapi ok la kan. Tym tym camni memang tengah sale pon kan..
shopping~

Aku? Qasa qasanya hampir semua kedai speq mata aku masuk. Niat asalnya memang nak beli kontet lens pon. Tapi sesambil tu tengok jugak la speq. Tengah dok try speq RM99, tetiba member aku bagi satu speq. Cantik. Lawa. Dan aku pon try. Ermm.  ‘Aku nakkkkkkk!’ dalam hati ja la. Tapi dalam otak dok pikiaq jugak pasal duit duit. Lastly, aku mbek keputusan. Tak pa la, tak payah beli lagi. RM190 kot haga diaa.. Mencurah curah air mata dalam hatiku ini! :’(

Hah. Ada lagi. Aku TERnampak MA yang aku penah story tym aku gi klinik tu kat sini dan kat sini. Memula, aku just tengok beliau dengan femli beliau tengah shopping raya. ‘Eh, cam kenai’. Lepas jalan selangkah dua, ‘Ha, MA tuu’. Ish, aku tym tu macam hepi tak hepi. haha. Tetapi, lepas aku pikiaq balik, beliau dengan anak and isteri beliau laa. Aduss. Hancus hatiku. Ngeh ngeh ngeh.

Muahaha. Mencurah curah kembali air mata palsu dalam hatiku. Apa laa. Dah la bekenan kat speq tu, tapi kureng duit. Jumpa pulak MA yang kureng asam tu, tapi dengan anak bini pulop. Hahaha.
Erkkk. 
Apa yang penting. Kerjasama. (tak da kena mengena dengan yg hidup atau telah meninggal dunia)

After shopping kat Aneka a.k.a Jitra Mall, aku and the member singgah pulak kat C-Mart Jitra. Shopping lagik. Alhamdulillah, aku dapat mengontrol nafsu aku yang membuak buak tu daripada membeli barang barang yang tak sepatutnya aku beli. (fuhh, lega)

Ngeh. Ngeh. Ngeh. Penat weyyy. Lepas habis jalan dalam C-Mart tuu, jalan lagi.. Kat Bazar Aidilfitri (kot nama dia). Aku beli tudung jaaa, RM 10. Ok la kan. Huhu.
Penattt.

Tiada ulasan:

typo ur name