Khamis, Ogos 18, 2011

mood = cuti raya + citi mid sem

Alhamdulillah..



Jom. Aku dah nak balik rumah niii. Dah siap pack barang. Tinggal laptop ja tak simpan  lagi. Hihhihi.

Bahagia la wehh. Nak berbuka kat rumah. Nak sahur kat rumah. Walopon makan ikan kerin/telur goreng/ikan bilis goring or etc etc jaa, tapi tetap kat rumah lagi terbaekkk. Ngeh ngeh.

Aku nak listkan homework aku. So, bila aku on9 aku akan terbayang bayang homework aku nih. Haha

  • -         Report Fizik
  • -         Report Kimia
  • -         Tutorial Fizik
  • -         Tutorial Matematik
  • -         Assignment Matematik
  • -         Amali Sains Komputer
  • -         BI


Ngeh! Banyak kot. [Mesti tak sempat siap] Sudah! Aku akan cari time nak siapkan semuanya. Erkk.

Okeh. Aku balik rumah bermakna aku akan malas nak update entri. K..
Babaii~

Home sweet home!

2 ulasan:

SoLy SoLicious berkata...

pergghh..byknye homework...

a i m z berkata...

@SoLy SoLicious
hehe. bnyak ka?? ni tak start buat lagi.. hoho :D

typo ur name