Sabtu, Ogos 13, 2011

ke hairan an . .



Aku heran laa. Apasal tiap kali aku nak study, nak buat homework, mesti aku cepat ja menguap. Macam tadi, aku nak buat assignment matematik yang banyak tuu. Punya la semangat giler nak buat.

Tapi, lepas aku belek belek soalan. MakAiii banyaknya soalan log (ln) dengan exponent (e). Ayoyo, gua tarak leti maa. Ok lagi. Aku pon cari la soalan yang senang sikit. Aku pon mula menulis, mengira. Tup! Adey, tak dapat jawapan. Hampir sepuluh minit aku buat soalan tu. walaupun ada bantuan buku rujukan, aku tetap tak boleh buat soalan tu.

Lastly, aku letak kepala atass bantal dan tido. Nah amekau. Puas hati kan.

Aku ni bukan la malas nak buat assignment or homework. Kekadang aku just tak reti nak buat ja. Tak paham soalan. So, aku pon tak buat la. Lagi satu, aku memang tak akan buat soalan tutorial matematik. Sebab apa? Sebab aku rasa soalan assignment dah banyak. So, tak sempat buat kot. :) –alasan-

MATEMATIK, KAU MENGUJI KESABARANKU.
FIZIK, KAU NI SUKA KAT AKU KER?
KIMIA, KAU MACAM ADA UDANG DISEBALIK MEE.
SAINS KOMPUTER, I LOVE YOU VERY MUCH LAH.

Tiada ulasan:

typo ur name