Sabtu, Ogos 13, 2011

HIDE OR SHOW UR NAVBAR



Hiii.

Selamat pagi ~

Aku dah bangun dari pukul 4 pg lg ni. Sesambil bw. Follow menfollow kat segmen Z..
Banyak jugak blog yang takda navbar. Aku pon dulu tak da jugak navbar tu. Tapi skang ni dah ada la kan. Tu pon sebab ada insane yang prihatin menegur. Katanya susah nak follow.

Ok. Aku mengaku, memang susah pon nak follow.

So, aku menyarankan supaya bloggers buka blog sendiri dan tengok kat atas blog sendiri. Ada atopon tak navbar tu.

Kalo tak da. Meh aku tolong. Nah, aku kasi kat sini . Bukak la kalau rajin.

Hoho. :)


AKU MENUNGGU 18 hb OGOS 2011 . .
AKU NAK BALIK RUMAH ! ! !

2 ulasan:

aleen aiden berkata...

hee,yup2.klo ade da senang cket keje bloger lain kan.. ^_*

a i m z berkata...

aaa..betul2. kekadang terus tak jadi follow kan.. huhu

typo ur name