Khamis, Ogos 04, 2011

Tak jadi sembur la pulak.

Hari ni ada announcement.

pelajar diminta mongosongkan bilik sebelum pukul 4 petang kerana ada semburan nyamuk dan ...bla bla bla...’

Hah. Lebih kurang la kot. Aku tak dengar pon announce tu sebab, memang tak dengar punya la kalau duduk kat tingkat 3 nih.

Dah tau ada semburan nyamuk tu kan. . Lepas habis exam Fizik tadi terus gi tempat lain selain ke blok asrama. Aku, Ac and Mirah pon gi la kat astaka, dekat tempat mengurut kaki tu. Hehe. Sampai dekat pukul lima petang jugak laa, tak da lagi sembur sembur tu.

Haiyoo. Bikin gua panasss jaa. Maksudnya tuu, memang tak jadi la semburan nyamuk tu. Aku rasa dalam otak bebudak KMK tym tu mesti menyampah giler punya la. Menyampah kat nate hijau yang mengganggu kami secara besar besaran! Dalam otak mesti punya pikiaq

Mesti ada lagi nate hijau tu malam nih, tak bule stadi lagi!

Tapi, Alhamdulillah sesangat. Malam tu, tak banyak nate hijau. Aku rasa aman gila kowtt. Aman sebab nate hijau tu tak mengganggu aku dan student KMK yang lain.

Semua orang mesti rasa hepi gila malam tu. Esok, paper Biology dan sains comp. Dua dua subjek ni kena baca. So, dah tak da alasan laa bebudak KMK nak bagi kan. Make sure buleh jawab esok tau!

Aku, aku tak ambik biology. So, buleh la nak tido sampai pukul 12 tengah hari! Ngeh ngeh ngeh. Kepada bebudak Modul 1 dan Modul 3 (akaun, aku tak pasti) gambate! Selamat jawab paper yang tak best tuu. Haha. Modul 3, jangan lupa paper sains comp petang ni yerkk . . .

GAMBATE ! !

Tiada ulasan:

typo ur name