Khamis, Ogos 18, 2011

Demi masa depan. .



Uii uii. Tak lama lagi aku nak balik rumah! Wee. Tak sabaQ dah nii.

Haaa. Aku qasa la kan, lepas raya ni aku dah tak mau bawak laptop mai KMK dah! Aku nak tinggal kat rumah.

Sebab apa? Sebab, bila ada laptop, keja aku mengadap laptop jaa. Tambah pulak ada hotspot kat KMK. Aku nak bertaubattt. Kalau boleh, aku nak concentrate kat stadi aku jaa.

_ Harap ja la. Tapi mintak mintak menjadi la apa yang aku rancang nih _

Emm. Kalau tinggal laptop kat rumah. Bermakna aku dah tak boleh update la belog aku. It’s okeyy! Sekali sekala berkorban sama demi masa depan, walaupun ianya belum pasti. ngeh!

Dah la masa SPM dulu aku tak korbankan apa apa. Hah. Ni la masanya nak korbankan bebelog, movie, laptop, etc, etc . .

Dah. Cukup! Cakap banyak banyak, nanti tak buat apa yang aku nak buat pulak. Hehe.
:)

12 ulasan:

EMOdisaster berkata...

salam..hai org kedah..datang singgah n folow gak..huhu..abis klu x bwk laptop..agak2 leh hidup ke....hahha...

hazirah kasimon berkata...

T.T lulz..nnti belog ni sepi..

puteri katak berkata...

ehhh?? PK dulu pom bdk KMK jgak..ngeee

SITI NOORNADIYANA berkata...

hai hai.. semoga kuat dgn azam baru ye. ^^

a i m z berkata...

ngee. mau tak mau kena boleh idop jugak tanpa laptop. huhu
tamau dapat rezap terok mcm spm dah..
:)

Ubey berkata...

laa. study2. hehe

a i m z berkata...

weee.. stdy2..@Ubey

Hidayah bt Zainab berkata...

pehh... tabah nya tinggal laptop
haha

SoLy SoLicious berkata...

jgn lame2 tggalkan belog..nanti bersawang...hahaha

Aisyah Nabilah Alias berkata...

kesiannya........

sma lah kita..kdg2 lappy ni blh bwak addict..

kawal je ni..hehehe....:P

a i m z berkata...

@SoLy SoLicious
hehe. InsyaAllah, tak lama. ngeh3

a i m z berkata...

@Aisyah Nabilah Alias
memang addict laa.kekadang buka 2 hari tak off. mentang2 la wifi free. haha

typo ur name