Sabtu, Ogos 13, 2011

Pehal kau tengok tengok ?


Aku and member member tersayang~ berbuka puasa kat kafe lagi. Hoho.
Suasana kat kafe *bising sangat*

Aku heran betol la dengan bebudak nih. Tiap tiap hari bercakap. Tak letih ka? *Konpius seketika* Puasa ka tak bebudak nih? Haha.

Disebabkan bising. Aku tak dapat dengar Azan. So, aku pon menadah tangan, baca doa buka puasa + doa makan.

Ada la sorang budak tuu. Tengok aku baca doa. Aku agak marah

‘Apa tengok tengok? Tak penah tengok oQang baca doa ka?’

Aku takda la jerit kuat kuat. Just bising kat tepi telinga aku ja. Haha. Yang sebetulnya, budak tu heran tegok aku sebab aku baca doa. Padahal tak masuk lagi waktu berbuka. Huahahaha. Sori yer kak. Termarah.

Aku pon duduk diam diam. Dalam hati nak marah jer bebudak yang buat bising tuu. Tapi, sabo ja la. Bulan puasa ni tak baik marah marah kan. :)

Seminit dua menunggu. Akhirnya masuk jugak Maghrib. Yeahh. Aku and the gang baca doa. Hirup air. Ada lagi yang masih membuat bising. Haha. Member aku,

 ‘Woi, orang dah makan kenyang neh, hahaha'. 

Keadaan menjadi senyap. Aku *LEGA*.

Rupanya, bila masuk makanan barulah mulut mereka tidak membuat bising. Pelik kan? Tak pelik pon. Dah sifat manusia kot. Tak makan, bising. Makan, sunyi sepi. Kah kah kah.

3 ulasan:

farah hanim berkata...

hhe
ingt trus mkn pas bce doa
sek bek smpt tggu azan
hee

a i m z berkata...

haha.. kalo tak puasa mmg makan terus jer. :)

kemey berkata...

mesti group prempuan kn,of coz la pot pet pot pet heheheh^^

typo ur name