Rabu, Julai 13, 2011

klinik changlun


Assalamualaikum..

Hah. Entri ni nak cita sikit experience aku g klinik changlun hari ahad and isnin ari tuu.. 

Hari Ahad tu memang aku malas nak masuk kelas FIZIK sebab... Aku memang malas pon. Tercapai gak la cecita aku nak ponteng kelas FIZIK tu. Hahaha. :)) Hari tu aku g ngan Mirah Said, sesaja nak teman beliau g klinik. Hari tuu MA yang check aku. Beliau tanya aku sakit apa?? Aku pon gtau la yang aku ni sakit kepala ngan selsema sikit sikit. Demam dah ok. Cam best ja kan mnipu MA tu. Aduss. Lepas habeh amek ubat, aku n geng KMK yg g klinik, balik la kan. Haha. 



Hari seterusnya, Isnin. Aku g klinik ngan Gnie. Hari tu aku g petang, sebab petang tu tak da kelas. Guess what.. MA yang sama yang check aku. damn! Beliau kata, ' aik, semalam dah datang kan? hari ni sakit apa pulak?' DUSH. satu lastikan yang amat perit. Huahuahua. Ok, aku pon cita la masalah kesihatan aku nii. Ok what? Lepas sesi pertanyaan, beliau suruh aku p bilik sebelah untuk ambik darah, n chec darah aku. Lepas check darah, Beliau kata darah aku OK ja. Sekali lagi, beliau suruh pulak buat urine test. Adoyai, ngeks toi laa. Dengan hati yang panas la jugak, aku pon p la ke makmal tempat check darah semola.
Beliau kata OK. Dari tadi OK. aku yang ko nya. :((. Pastu MA tersebut suruh aku ambik ubat. Beliau suruh aku makan ubat tiap-tiap hari. JANGAN SKIP makan ubat. 2 BIJIK, 3 KALI SEHARI. Banyak kot. Beliau pesan lagi, kalau jadi lagi benda yang sama, sila la datang lagi KLINIK CHANGLUN tuu. Aku dah malas la kot. Lepas ni mesti ada cikgu nak ambik tym free tuu. 

=))

AKU?? Makan jugak la ubat tu. Tapi, aku tetap skip makan ubat. Hurmm. Wat eba laa.

.....
~pening seketika~


Tiada ulasan:

typo ur name