Isnin, Julai 18, 2011

hati dan perasaan serta . . .

perasan <sambungan tajuk>

Assalamualaikum..

berok ken hat?

Uiii.. Lately la kan, bnyak betoi status kat FB yang aku tengok, dah makin merapu. Merapu sebab kekecewaan dlm perhubungan ~~. Adoyai! Termenyampah la pulak aku tengok. Asal? Takda benda lain ka nak post kat FB tu??  Status yang slalu aku tengok  - ‘aku tetap syg ko walopon ko tak syg aku’ - ‘asal lelaki suka mainkan perasaan pompuan?’ and.. Banyak lagi laa. Nak tulis pon geli jugak.

kecewa biaqla berbaloi..

Aku kekadang rasa cam nak jawab ja soalan soalan tuu. Hah, dikesempatan ni, aku nak jawab la jugak soalan sorang budak kat FB, dia Tanya ‘apasal laki suka mainkan perasaan perempuan?’ aku jawab nehh. Mebi sebab ko senang dipermainkan. Kalo ko susah dipermainkan, lelaki takkan memainkan perasaan ko pnya lah. Huahuahua. Kejam lah aku neh. Sikit advise kat budak tu, (kalo dia baca la kan) nak cari pakwe tu biarla yang betol, cari yang tiga suku buat hapa. Kan dah makan hati. Wakaka. Aku jugak jadi mangsa, status ko yang ntah apa apa tu menyemak jer. Kekadang aku terasa cam nak unfriend ngan ko pon ada. :)).. Jangan mare yer. Jk ;))



Pesanan kepada kengkawan yang mengenali aku. Walopon aku ni single not available, ampa  jangan pikiaq aku ni anti kapel. Aku tak anti ampa suma kan?? Aku OK kalo ampa nak kapel pon. Aku tak kesah kan? Aku tak penah marah kan?  :)) Just nak gtau tu bukan style aku, aku masih belum memerlukan. Tak payah susah susah kenen aku ngan sesapa. Kalo aku nak, aku boleh cari sendiri. -__-.

Ngeh ngeh ngeh..       


Hah. Satu lagi, aku nak ucapkan TERIMA KASIH kat femli aku, kengkawan aku, and yang kenal El Aimz Rekrometeo! Tengkiu cos wish katku. Tengkiu sebab doakan aku. Tengkiu bagi aku hadiah besday. Terasa diri dah semakin muda hari demi hari. Terima kasih daun keladi wehh. Apa yang ampa bagi tu doa,hadiah & lelain sgt berharga kat aku. Seikhlas hatiku, THANKS.. :))

1 ulasan:

kemey berkata...

itu la manusia,artis pon cmtuh..

typo ur name