Isnin, Julai 11, 2011

hepi besday kawan !

Hiiii..

Aku nak wish selamat hari lahir kat kawan aku yang sgt baikkkk….

To Dina Farhana & Siti Zahrah ! ! Hepi besday!

Aku doakan ampa salu sehat. Salu ingt Allah tahuu. Jgn putus asa kalo ditimpa susah payah dlm mngharungi onak berduri duri di dunia nii. Kita kat dunia ni sementara ja, akhirat tu tmpt kehidupan abadi kita.

Baik kita di dunia, baiklah di akhirat nanti. Buruk kita di dunia, buruk lah kita di akhirat..


Ujian, cubaan yg Allah bagi tu bukan la tanda Allah tak sayang kita, Allah just nak test cinta kita kat Dia ja. Ukeh..

Aku tak mampu nak bagi hadiah mahai mahai. 

Aku just mampu doakan kesejahteraan duniawi & ukhrawi untuk kome bedue. Hoho.




pa hal tetiba wat ayat nii. pandai lak aku bg tazkirah~ ngee..



Tiada ulasan:

typo ur name