Selasa, Februari 28, 2012

Jangan Kenal Erti Putus Asa Bila Kecewa

Belajar dari wanita syurga..


Assalamualaikum..


Kecewa? Aku akceli memang agak kecewa. Bukan! Aku sangat kecewa dengan sikapnya. Aku tak sangka dia dan dia akan begitu. Aku bertambah kecewa sebab aku anggap dia dan dia orang yang berilmu. Tapi, manusia mana pulak yang tak buat salah kan? Insaf. Mungkin jugak dia tak salah. Mungkin aku yang fikir bukan bukan.. Astaghfirullah..

Apapon…

Alhamdulillah. Disebalik kekecewaan tu aku belajaq something. Disebalik kekecewaan tu, aku mula terima untuk melepaskan dan melupakan. Disebalik kekecewaan tu, aku belajar mendekatkan diri aku dengan Allah. Kekecewaan itu, amat berharga.. Speechless.

Sujudlah padaNya..


Allah tahu yang terbaik untuk hambaNya kan? Of kos laa. Dia yang menciptakan kita. Bersyukurlah, kita masih dilindungi dengan rahmatNya. Bersyukurlah, aku masih diberi peringatan olehNya ketika aku terleka untuk mengingatiNya.. Bersyukurlah dengan dugaan.. Kerana ia mendekatkan diri kita dengan Maha Pencipta lagi Maha Mengetahui segala sesuatu..


Alhamdulillah.. Syukur, Ya Rabbul ‘Izzati..



::correct me if i am wrong::

6 ulasan:

MierahJusoh berkata...

sape "dia" tu??? hiihihi

a i m z berkata...

diaaa...
gulp..

a i m z berkata...

@NurAmirah JusoH
heyyyy... dont judge this entry by its owner. hahaha.
macam dia ka? ish.. ish.. ish...

MierahJusoh berkata...

hahaha...teka teka jh ea...hihihi...mrh k pah?? :)

a i m z berkata...

dia bukan sesapa pon..huhu.

MierahJusoh berkata...

huhu...k laa..xsape2 pon...hehe

typo ur name