Khamis, Mac 01, 2012

Every Thursday . .



Hari Khamis. Yaumul Khomis. Thursday. ..etc..etc..

Bagi aku, khamis adalah hari untuk aku bersejuk. :). Haha.

Pasaipa hari sejuk?

Sebab semua kelas aku pada hari ni kat tempat tempat sejuk. 8.00 – 10.00 pg kat dewan kuliah besar 2. 10.00 – 11.00 pg kat language lab 2, patu 11.00 – 1.00 ptg kat comp lab 4 pulak. Haha. Semuanya ber 'air-cond'. So, mestilah aku sejuk..

Macam tak dak pasai ja aku update harini. Muahaha.




Bila aku ter'lihatnya, pandangan rebah ke bumi. Akal menyatakan kata penuh kebencian. Nafsu bertanya kenapa kau disini. Lantas suara menzahirkan istighfar, Astaghfirullah hal ’azim.  Hati, hanya Allah yang tahu, sedang aku tidak mengerti..

Hati hati menjaga hati.



:: Nothings wrong with you. Aku yang over. Hahahaha.. ;D ::


Tiada ulasan:

typo ur name