Rabu, Jun 20, 2012

Kawan time susah, tak penah ada..


Assalamualaikum. 

Mengupas ngupas isu kawan kawan sekarang yang macam chipsmore, alkisahnya kejap ada kejap takdak. Yang menjadi masalahnya, tym senang ja kawan kawan ada. Tym susah? Kawan kawan buat tak tau saja kan??

Pernahkah kita terfikir???

aku terjumpa kat FB.

Aku tidak menafikannya. Aku tak pernah mempersoalkan pon tentang kawan kawan aku ada atau tidak ketika aku susah. Sebab aku sendiri tak pasti sama ada aku ada atau tidak masa kawan kawan aku tengah sedih dan susah. EVEN aku tau ada antara member aku yang kata dia takda kawan tym susah. YA, aku tau. Aku takda tym dia susah, sedih. AKU YANG SALAH. 

So, AKU MINTAK MAAF KAWAN KAWAN...

Aku bukan kawan yang baek. Aku mengaku itu..

Wassalaam.

4 ulasan:

Dba Dealova berkata...

setuju tu.kadang kadang kita kena muhasabah diri jugak.kita sendiri pun tak sempurna kan

a i m z berkata...

betul3...kena muhasabah diri...:)

MAY berkata...

btl jgk kan.xkan time kite ssh je nk dorg ade.tp time dorg susah

iEdA berkata...

give n take...insyaAllah psahabatan 2 akn kekal tp kdg2 kita x kn terlepas dr wat cm 2 n sm gak kwn2 kita ^_^

typo ur name