Jumaat, Jun 22, 2012

appoiment what ? ?


Assalamualaikum..

Skang ni dah masuk hari Khamis kan? :) bersamaan 22 Jun 2012. 

Kalau nak diikutkan, ada appointment ngan doktor kat klinik seberang jalan dekat dekat giant nuu. Kena g scan ada apa dalam perut? Oke.. Aku pon taktau lah doktor tu nak tengok apa dalam perut aku nih. Haishh. Malu aihh. Dah la makan banyak. Hehe.. Doktor tu perempuan yer. Jangan salah paham. :)(:

Tapi aku berharap agar kak aku lupa yang aku ada appoiment ngan doktor tuu. HAHA. Aku takmau ingatkan beliau. Sebab aku takmau scan scan nih. 

Owhh. Ni ct scan.. Ni lagi mahal..


KAK : Nti ang jangan lupa lak, nak p scan.
AKU : Ish. Tak mau lahh..
KAK : Pasaipa ang tak mau pulak? Bukan nak buat apa pon.
AKU : Ampa tau dak mahai nak p scan scan nih. Geli laa nak scan. *yerkk. sungguh geli!*
KAK : Ang nak takut apa aih. Aku yang wak keluaq duit. Baik p check betui betui sbelum jadi apa apa. Kalo jadi apa apa nanti lagi mahai. Beribu ribu! *marah..*
AKU : Okei. Okei... *mata keatas*

Aku mengalah. Fine. Apa apa pon, kalau aku p scan esok.. Aku harap, takda masalah la. Harap harap aku sihat, tak da sakit kat memana. I wish.. Aku agak yakin aku tak da masalah sebab aku memang tak sakit. Hee. Konfiden nak mampuss. Harap dia tak ingat! HAHA.

" Kak, abg balik mlam ney. Besok sampi lha. "

Now, what? Arghh.. Sigh!

Aku bersyukur dia oke. Alhamdulillah.



Tiada ulasan:

typo ur name