Khamis, Jun 14, 2012

Budi Bahasa Budaya Kita


Jaga bahasa. Wlau dimana anda berada. Sebab aku tak suka orang yang berbahasa kasaq, kesat, caci maki, hina sesuka hati, etc, etc...


Ahhh. Bagaimana lagi aku nak bagitau yang aku tak suka!  GERAMNYA. (bukan germany)


Aku harap aku bley menjaga bahasa aku yang agak teruk nih. Hehe. Tak suka orang cakap kasaq, tp aku pon lebih kurang ja. Apa la nk jadi... 


Moralnya. Jangan bagi aku nmpak walau seinci pon bahasa bahasa yang tak berguna untuk masa depan tuh. Kalo takk... Mungkin anda dalam list 'out of silibus' aku. Hahaha. Gelak jahat. Terlajak perahu boleh undur, terlajak taip boleh delete, terlajak cakap buruk padah. So, sesapa yang terlajak taip tuu, cepat cepat la delete yer. Sebelum aku nampak.


Aku? Ada tak terlajak taip hah?? Cepat muhasabah diri! Nak marah orang, diri sendiri tak check dulu. Ishhhh, teroknya!


Okey, sekian sahaja entri kali nih.


Wasalaam.

Tiada ulasan:

typo ur name