Rabu, Disember 19, 2012

Kalau Cinta


Lirik Lagu Kalau Cinta - Aliff aziz & Joanna
Di lubuk hati ku
Adalah kamu
Sebagai ratu

Seluruh Jiwa ku
Hanya diri mu
Yang aku mahu

Telah ku percayakan
Hati ini pada mu
Maka kita tak saling risau

Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas
Serahkan cinta mu
Pada yang punya cinta


Di lubuk hati ku
Adalah kamu
Yang aku perlu

Seluruh Jiwa ku
Hanya diri mu
Yang aku mahu



Hah. Apasal pulak nih. Tetiba mood jiwang karat semacam ja. Haha. Cer tengok yang aku highlight tu. "Serahkan cintamu pada Yang Punya Cinta". Aku terpaku seketika bila terdengar ayat tuh tetiba. Serahkan pada Allah tentang hal itu. Tak mau masok campur dah dengan benda camtu. Tak ingin aku memikat, terpikat, terikat, apa saja lah yang berkaitan dengannya. Yang telah berlaku tu dah pon berlalu, dan sememangnya masa telah merawat luka. Eceewaah, ayat tak bleh blah. Aku tak mau terjebak dengan benda benda camtu. InshaAllah.. Aku masih hijau, masih buta, masih pekak, masih bisu, masih lagi mengulangi silap yang sama. 




Tiada ulasan:

typo ur name