Sabtu, Disember 22, 2012

Aku Tak Suka




Assalamualaikum..


Tadi solat hajat desasiswa tekun kat foyer tekun. Aku pi la kan. Hehe. Tak sangka pulak budak tu pon pi jugak. HAHA. Pi bediri tepi bebudak rendah.. Haruslah nampak ketinggiannya ituh. Hahaha. 

Itu bukan soalnya. Aku nak habaq kata aku tak suka bila jumpak geng geng **** yang terover, juga geng ** yang superb seniorita. Aku tak suka pasaipa ntah. Huhu. Kekadang depa tuh dengan geng depa ja. Tau la hebat pon.. 



One more things. Lucky for you. Sometimes do feel some jeles. UPSR 5A, PMR and SPM dapat banyak banyak A.. Mak abah bagi hadiah mahal mahal. Sometimes ada jugak perasaan nak macam tu. Huhu. Untonglah aku ni bukan jenis yang memaksa mak abah beli benda benda yang aku nak tu. Kekadang, mak abah memang nak belikan or bagi kat aku, tapi disebabkan kak kak aku.. Tak jadi nak bagi. Sedih macam nak gila. Muka aku tunjuk selamber, tapi dalam hati, harapan hancur berkecai macam hapa g. Kekadang tu abah dah oke, mak pulak tak bagi. Sedih! Hanya Allah ja yang tau. Isk..



Alhamdulillah. Hidup aku walau tak bergaya, tak kaya.. Tapi masih punya keluarga.. Hehe. 































:: Hati kita Allah yang pegang, Allah yang jaga. Sebab kita ni Allah yang punya. :






2 ulasan:

Cik Khairyyna :) berkata...

weh pah,geng mana? hahahahaha..

a i m z berkata...

@Cik Khairyyna :)
bukan geng yang anda kenal. hahahaha

typo ur name