Sabtu, Disember 15, 2012

experienced



Assalamualaikum..

Inilah yang dikatakan tersiksa saat membuat assignment last minute. Haha. 


I bet hampir separuh bebudak CS tak tidur semalaman kerana bersengkang mata menyiapkan assignment programming yang superboo susahnya. Dengar khabar angin, soalan assignment tuh soalan tahap master. Sakit jiwa bila aku dengar sayup sayup mengatakan bahawa senior dapat soalan trace output, trace error. Heiiyooo.. 

Aku percaya course mates aku ramai yang terasa macam nak commit suicide. Haha. Apakah lah yang terpikio..


Credit to : Facebook


14 disember 2012, pukul 5 petang. Berakhir sudah penderitaan. Assignment CO dan assignment programming siap dihantar. Alhamdulillah. :) Special thanks to all friends yang sudi menghulurkan bantuan coding coding. TIMA KASIH weh. Tak terucap dengan kata kata. Iskk.


For CO, we both buat sendiri yer, aku and wawa berusaha di library selama 2 hari. Mengorbankan masa huha, tidur dan sewaktu dengannya. Programming, aku tak tau mana satu coding yang aku buat sendiri. HAHAHAHA. Giler nak mati la camtu gamaknya.. 




Sekian sahaja untuk minggu yang terlampau BZ hingga hidup terabai. Wassalaam.


Tiada ulasan:

typo ur name