Ahad, November 04, 2012

Real time real campus life




Assalamualaikum...







I'm stalking someone yang memboringkan. HAHAHA. Satu femli serupa ja. Takleh nak belah pi mana..






SHE. Why too hard to understand you hah?! Penat pikiaq nak buat lirik, skrip lagik. HATE you more than words can say!! SHE, please be nice with me. Or you will get hurt again and again!  Benchi dalam suka. Riang dalam derita. HAHA. Janjimu ku ingati setiap masa. Bait tulisan itu terpampang di minda. Ingin ku tuntuti katamu itu. Tapi, aku pasti 'mu' lupakan. Waiting, waiting and waiting. JUST WAIT AND SEE!! Sampai bila boleh bertahan? Astaghfirullah... InsyaAllah, dengan kekuatan yang diberi olehNYA segalanya mungkin. 




Shut down the heart for a while. Hibernate your feeling towards the henpon yang rosak. Restart your akal fikiran kurniaan Allah. Don't forget to lock anything that easily pecah menanti relai serta mata menjadi air. Sleep for a minutes and hours. Log Off of the something that i want to log it off. Focus on your assignment yang aku rasa macam assignment budak seni tuu. Oww. ......   Senyap sunyi. Tiada idea. Masih kosong. Kosong. dan KOSONG. :) GOOD what.. Kosong is better than negative one. HAHA.







Pabila kisah assignment dan jiwa bersatu. Ianya menjadi sesuatu yang aku rasa sesuatu. 




Diamku ada duka menanti bersulamkan doa yang mengalir di hati dalam usaha membuang noda yang sekian lama kukuh diminda tentang rela paksa tidak tahu apa apa di samping ada yang tidak mengerti bait kataku sukar memahami juga payah aku selami rentaknya yang aku ingati selalu tak pernah membenci mungkin terlebih menyayangi buatku rasa berdosa yang aku tak ingini tapi mendatang tanpa aku silakan perginya tanpa aku sedia melupakan satu persatu assignment menyesakkan fikiran walau cuti sedia menunggu mungkin kali terakhirnya seusai ini belayar adalah aku. ayat tanpa penanda


Sadisnya bukan kepalang hanya Allah sumber kekuatan. Mudah mudahan segala urusan dipermudahkan.


\^^/ wassalaam.




Tiada ulasan:

typo ur name