Isnin, November 26, 2012

Hikayat Putera Comel




Assalamualaikum.



Hikayat putera comel. Hahaha. comey kah tajuknya?  Secomel apakah?





Aku nak cerita pasal putera comel yang telah mendiami hati ini sejak (?)... Noob. Mahu dituliskan namanya. Terlalu ramai hurufnya. Pilihanku, sembunyikan saja. Moga Allah pertemukan kami satu hari nanti.



Sungguh 1000 yang berlalu tu tak sama dengan yang seorang tuh. Kecomelannya, kemanjaannya, dengan malu-malu kucingnya.. Buat aku rindu gila. Terbayang bayang diminda.



Actually, aku rindu sama itu sepupu sepapat aku yang masih suci murni aka baby. Hikhikhik. Sungguh, depa sangat comel. Harusnya aku meletakkan tajuk 'HIKAYAT PUTERA PUTERI COMEL'. Hehe. InsyaAllah, aku akan jumpa bebudak comey nih time kenduri kawen kak aku nanti. InsyaAllah, andai diizinkanNya. 





(Hafiz & Dato' Siti - Muara Hati) terlagu di media player. Demi cinta~





Ya Allah, ku bersyukur atas kurniaanMu yang tidak terhitung untuk hambaMu ini. Alhamdulillah, terima kasih Ya Rabb.. 'Tiada duka yang abadi'. 





Tiada ulasan:

typo ur name