Isnin, November 05, 2012

Movie VS Janji


SalaamAlaykum..


Rumah..


Here I am.. :) Baru lepas habis tengok movie. 8 Jam, Salam Cinta dan skang nih dengar Ketika Cinta Bertasbih 2. Menyentuh jiwa dan sebagainya. Sedih jugak weh. HAHA. Tertouching jugak aku kan. Ingatkan jiwa tak dak sentimental langsung. Syoq jugak aa layan cita cita camni, sekali sekala. Hehe.



Google


Janji ditepati. Haha. Segala janjian yang telah aku lemparkan, insyaAllah sedaya aku cuba pegang sampai betul betul aku tak mampu lagi tunaikan. Boleh? Hehe. Aku siries wey.. Takut... Dalam mengharap redha Allah swt. 


Ehh. Know what? Hari Sabtu, 3 Nov arituu. Aku, Wawa, Bella and Yaya pi BJ aka Bukit Jambul. Kami pi baling bowling. Haha. Best. Aku nak ucapkan Tengkiu kat WAWA sebab ajaq aku baling boling. Tak dak gambaq nak bagi..


Sebab..


My Lovely Blackie aka ZYLO telah koma. :'(. Mohon doakan semuanya pulih seperti sediakala.





Wassalaam.



Tiada ulasan:

typo ur name