Ahad, Oktober 14, 2012

Tak Boleh!




Assalamualaikum..



Kemarin ada IDCS - Interaction Day Computer Sciences.. Lepas habis Interaction day dalam pukul 5, kak aku datang ambik aku kat Pusat Islam tepi school aku. Hehe. Kami melancong ke Queensbay. Kazen aku telah membelanja Baskin Robbins. 3 scoop RM23. 


Regular Baskin Robbins



Puhh.



Mahai baq ampa. Haha. Untong ler ada orang belanja kan. Kalo nak ikotkan hatiku, beli ja eskrem RM5.90 kat kedai chong. :)). Murah dan banyak. Hehe.




Then.....




Kak aku bawak aku pi kedai The Body Shop. Dia belanja aku... 


Starter Kit

RM79 kot. Hehe. Syioq arr.


Kaah belanja lagi.. Pizza 90 second. Ngee. Sedap weyhh. Lama dah aku mengidam. Baru sekarang dia belanja. Hehe.


Tapi kan.. Aku tak berjaya nak bukak penutup botol

The Body Shop - Tea Tree Oil

Fedupnyaaaaaa......



Sekian.


Wassalaam. :)

2 ulasan:

asimahghazali berkata...

mengidam aku...

a i m z berkata...

muahaha..lapaq piza lagi la wehh

typo ur name