Rabu, Oktober 03, 2012

Dendam kesumat




Assalamualaikum..


Masa dekat kem PIMPIN Siswa haritu.. Kakak fesi ada tanya.. 




"Ada sesapa yang penah rasa berdendam dengan orang lain?"




Aku angkat tangan. Ada sorang lagi budak lelaki, group aku jugak, yang angkat tangan. Hee. Dan kakak fesi tu panggil budak laki tuh. Kakak tu pon bersoal jawab la dengan budak laki tuh..



Know what. Aku sedih gila time tu. Mata aku macam penuh dengan ayaq jaa.




"Kalau ada rasa dendam dalam hati tu.. Cuba cuba lah maafkan orang tu."




Sedih. Aku rasa nak nangeh ja time tuh. Aku cuba sedaya upaya nak maafkan, lupakan. Tapi.. Susahnya.... Aku pon tak suka bedendam dengan orang. Aku tak suka ada rasa camni. Aku takleh nak elakkan diri aku dari dia. Nampak ja muka dia, aku jadi panas.. Otometik semua yang aku nak lupakan, terus muncul.



Aku harap, satu hari nanti.. Aku akan betoi betoi ikhlas maafkan dia..






Wassalaam..


Tiada ulasan:

typo ur name