Ahad, Oktober 28, 2012



Hari ni. 


Dari rumah aku --> Alor Setar --> rumah Opah --> Penang



Aku nampak ramai couple couple yang dilamun cinta. Kecik, besaq, tua, muda.. Semuanya ada perasaan kan. :). Allah bagi perasaan tu, sayang suka cinta kasih dan seantero dengannya. Tak boleh nak halang kan perasaan yang Allah bagi tu..

Perasaan tu indah kot. ? Bagi yang tak pernah bercinta macam aku ni, mana tau apa apa. Aku penah suka kat orang. Sat sat. Penah minat kat orang. Agak lama. Penah sayang kat orang. Tapi tak penah nak try bercouple.. Kenapa? Aku pon tak tau. Tak sampai masa lagi kot. Ngee~

Pendapat aku. Buat masa skang nih. Perasaan yang dikurniakan Allah tu tak salah. Cumanya cara kita menyalurkan cinta tu yang salah.. 


Ai don noe wat tu say..



Wassalaam.

Tiada ulasan:

typo ur name