Rabu, Oktober 17, 2012

Kelab Jil Al-Quran



Alhamdulillah..



Kenyang jugak makan megi Mi Sedap nih. Hehe.





Akceli. Aku baru lepas pi mesyuarat sekretiarat Majlis Tilawah al-Quran dekat bilik mesyuarat Majlis Penghuni Desasiswa Tekun. Aku dilantik sebagai sekretiarat pendaftaran peserta untuk Majlis Tilawah Al-Quran. 




Pengarah projek nih buat satu kelab. Kelab Jil Al-Quran. Memang best la objektif, misi dan visi dia. Nak membentuk mahasiswa/wi supaya berakhlakkan dengan akhlak al-Quran. Aku suka jaa kelab nih. Dan yang terpilih jadi sekretiarat nih wajib masuk kelab tu.




Pengarah projek nih punyala banyak cerita. Sampaila dia bagitau.. Majlis Tilawah Al-Quran akan diadakan pada 15/12/12. 




Wokeh.




Dengan bangganya. Aku angkat tangan dan bagitau yang aku ada hal pada tarikh tu. Kenduri kawin kak aku tuu. Belah laki, kat Pahang lagi. Mana mungkin aku tak pi. Melainkan tidak diizinkan Allah. :). Lepas tu, pengarah projek pon suruh la aku blah dari situ sebab aku memang dah ada hal, tak buleh pi majlis tu. Ngee. Dengan serta merta, aku telah diletakkan jawatan. Huhu. Sedih.. :'(




Sengal ler. Penat ja aku bersiap pi meeting kat tempat yang tinggi tuh. Huhu.





Aku terfikir jugak... Mungkin.... Aku masih belum layak untuk sesuatu yang seperti itu..... Mungkin aku perlu berusaha sendiri..






Wassalaam.





Tiada ulasan:

typo ur name