Khamis, Oktober 18, 2012

Rasa Itu


Assalamualaikum.



Lama dah aku tak rasa 

Google

sakit hati. Yang paling aku ingat, dekat KMK. Selalunya aku rasa sakit hati gila time waktu asar. Lepas aku solat asar. Aku rasa sakit sangatt. Macam dicucuk cucuk. Terasa macam nak teyak. Tapi aku tahan sebab aku mengantok. hehe. 

Tadi. Waktu aku solat asar jugak. Tetiba aku rasa sakit hati. Dop tahu nape. Maybe sebab aku teringat benda yang menyedihkan. Adoola. Sangat tidak menyukai perasaan itu.

Aku abaikan kesakitan yang entah mengapa itu kerana aku tahu


Google

more than i do? Ramai.. 


Sesambil aku dok pikiaq benda merapu. Aku terjumpak sesuatu yang.. aku rasa sesuatu bagi aku.. Hee. Apakah punya ayat.


Google

Keikhlasan. 

Iskk. 

Tetiba nak teyak nih pasaipa pulak dah? Emosi tak stabil kot..

Bukan nak tereyak ka hapa. Cuma. IKHLAS itu. Aku cuba mengikhlaskannya sedaya mungkin. Tapi mengapakah masih terasa pedih gila nih? Salah aku jugak kan.. Tak berusaha dengan keras. Hehe.

Mungkin jugak kelaparan menjadi sebab aku terasa sakit hati juga tidak seberapa betul. Mungkin kerana itu..


Sekian, Wassalaam.



Tiada ulasan:

typo ur name