Sabtu, Julai 07, 2012

Biasiswa untuk lepasan STPM, Matrikulasi dan Diploma 2012



Assalamualaikum..




Heiii. Lama gila tak berbelog wey.. Rindu rinduan sama kamoo. Oh internet.. Syukur, alhamdulillah akhirnya buleh jugak aku mencerobohi wireless sekolah depan rumah nih. HAHA. 




Berbalik kepada tajuk asal.. 


Aku bukan lah nak bagi link link tertentu untuk mintak biasiswa. Aku cuma.. Tengah mencari cari biasiswa apa yang aku buleh mintak. HUHU. :)) Setakat ni aku baru dapat satu, yang memenuhi syarat! Fuhh. Tu la gamaknya padah kepada rezap yang tak seberapa cantik..




Nih, aku bagi jugak satu link yang senang di klik. Sila la klik..
http://fariziliofernando.blogspot.com/2012/03/senarai-biasiswa-malaysia-2012.html




Soo. Untuk pengetahuan readers, aku tengah meng'usha' biasiswa dan pinjaman pelajaran selain PTPTN. Hehe. Kalo ada sebarang info, tolong laa bagitau ek.. Aku insan yang memerlukan.. :))


Okey.. sekian saja untuk WiFi yang bestt ni..


Wassalaam..


Tiada ulasan:

typo ur name