Sabtu, Oktober 01, 2011

aku lari dari KMK !


Assalamualaikummm…

Uittt. Uitttttttttt.

Pekabor blogKU? Sehat tak?

Aku? Aku sero tak sehat deh.

Pagi tadi ada larian KAKOM 2011. Aiyoo.. Hujan hujan pon terpaksa la ku harungi. Nak buat camna kan? Aku bukan pengarah, aku hanyalah pelajar yang jurus sajoo. HAHAHA.

Senyum. Tak perlu kata apa apa .





Kejurusan aku sangat terserlah pabila aku and my member kena jadi model tak berbayar kat padang KMK nuuh. Of kos la ada sebab sebab yang agak… Nak kata apa hah? Sebab yang munasabah kot.

Pelajar KMK semangat kerana adanya King. HAHA
Best dowh. At least ada jugak sejarah kat KMK. MUAHAHA. Aku sempat la snap satu dua gambo tym larian tadi. Sekeping dua ja laa. Sebab kan hujan, aku terpaksa mengOFFkan henpooonku.

Hujan yang agak lebat! Habis lenchon hachoom la peserta peserta larian KAKOM. Tapi tak pa, kami merupakan pelajar berdedikasi.

HAHAHA.

Habis suda berlari . . .

Esok aku sero nak gi klinik. JOM ikot aku! Dengaq kata ada MA baru kat Klinik Kesihatan Changlun. HAHA :D Nak berkenalan ngan MA baru. . .


:) 

Tiada ulasan:

typo ur name