Isnin, September 26, 2011

Luahan Hatiku kepada . . .


Luahan Hati kepada MakCik Cleaner yang bertugas di Kediaman Seri Laka.

MakCik..
kenapa MakCik meng’anak angkatkan toilet di aras tiga?
Apa salah kami MakCik??
Toilet aras satu & dua MakCik boleh pulak cuci sebersihnya setiap hari..
Tapi kat aras tiga, seminggu dua kali pun susah MakCik nak naik.

MakCik..
kalau la saya ni ada keperluan mencuci tandas
kalau la saya ni tiap tiap pagi tak da kelas
Saya sendiri akan cuci tandas tuu.
Tak payah dah MakCik kerja.

MakCik..
MakCik tau tak betapa saya memerlukan MakCik.
MakCik tau tak betapa saya menghargai pengorbanan MakCik.
Oh MakCik MakCik cleaner..
Tolong laa. Seminggu, dua kali pun oke dah MakCik.
Tak mintak banyak ponn…

Dah la sikit sikit. Aku sangat jeles dengan bebudak aras satu dan dua. Toilet kat aras depa tiap hari MakCik cleaner cuci. Dah tuu, jamban pon boleh guna. Tak macam kat aras tiga, only 3 out of 8 ja yang buleh guna !  like my bro say, Wat de Helikopteeer??

Skang ni aku pulak yang dok rajin pi cuci sikit sikit toilet tuu. Baik pulak hati aku nak tabor breeze kat jamban, flush lagi..

Hah, yang bebudak aras tiga pon satu hal. Dah tau tandas tu berbau, rerajinla flush lepas melepas tuu. AJK blok pulak, tak reti reti nak menjalankan tugas? Gi la report kerosakan toilet tuu. Kang tak pepasal aku p report kat felo yang ampa tak buat keja.

Muahahahaha. :D


Tiada ulasan:

typo ur name