Sabtu, September 24, 2011

perkataan yang kak kak aku selalu sebut.



EMO ! !

Series aku tak tau kenapa aku terasa EMO sangat. Selalunya kat rumah ja aku emo emo nih. Aku marah marah. Mebi sebab tak da keja, rilek manjang kan..

Tapi, kat sini, KMK, aku sebok. Tak da masa nak emo.

Okeh.

Mood : Entah !

Aku rasa kan. Aku terasa emo mebi sebab peer influence kot. Upps, terlepas sudaa.
Sejak kebelakangan nih, member member aku selalu ja merajuk, marah marah ? ? kekadang tertacink. Kat alam mayas pon aku ada tertengok ayat ayat tertacink.

So, aku pun terikut ikut dengan mood member aku. Mungkin lah. Aku pun tak sure.
Sudah la merapu rapuuu. Aku akceli tak suka merajuk ! Tak suka memujuk ! Tacink tacink kaa. Aku tak suka!! Aku tak suka! Aku tak SUKA! :|

Blur~

Mungkin hati aku agak kering disebabkan banyak dosa, tompok hitam di hati aku. Sebab tu aku ni kurang sensitive, tak pikir perasaan orang lain,, etc, etc..

So , , sorry . Aku mintak map yer. Ampa merajuk, aku tak pujuk. Sebab, aku tak suka melayan perasaan kerajukan anda. Sorry! Tu mebi kelemahan aku. Aku mintak maaf sesangat..

- Aku insan lemah ! -


Tiada ulasan:

typo ur name