Isnin, September 19, 2011

Walau untuk seketika.



Assalamualaikum......


Hari ni aku nak post entri. Walau pun pendek. Aku tetap nak update jugak sebab aku dah lama meninggalkan blogku sehingga bersawang dimerata tempat. Okeh!


Alasan biasa, aku sebok sikit. Al maklum laa, aku kan pelajar matrikulasi. Seperti yang bebudak matrik lalui sebelum sebelum aku, belajar di matrik memang kena struggle habis kan?? Aku pon melalui perkara yang sama macam senior senior. Walaupun aku ni malas nak study, tutorial dan assignment tetap kena siapkan. Sampai kekadang, eh bukan kekadang, tapi selalu jer pinjam member punya tutorial, copy member punya assignment. Haha. Perkara yang biasa berlaku kan?


Aku just nak mintak, semua insan yang sudi jenguk and follow blog aku ni, doakan aku berjaya dunia akhirat. Aku mintak sangat sangat, korang tolong doakan aku berjaya kat matrik nih yer?? Boleh tak?


Aku pon akan doakan korang berjaya! InsyaAllah.


Okeh la. Aku out dulu. kalau ada masa lagi, aku update lah. Bagi sesapa yang follow aku, harap sabar yer. Aku akan follow anda kembali bila aku ada masa terluang..


Wassalam....

Tiada ulasan:

typo ur name