Sabtu, Oktober 01, 2011

Terlajak kata tak boleh undur. Terlambat taip boleh ?

Post
Hari Malaysia

Weeee…

Akhirnya. Walaupuun Hari Malaysia dah lepas, aku tetap nak post.
Hari Malaysia kan cuti TIGA hari. Okeh!

Cuti tiga hari tuu aku manfaatkan dengan sebaik mungkin larhh.

Hari khamis, balik rumah naik bas KMK, RM 14. Dari KMK ke Pendang. Sampai pendang, jejalan dulu kat ekspo. Sempat la tapau baju selai. HAHA. Lepas tu, balik lah rumah ku dengan my sis.

erkk. 
Hari Jumaat. Pukul 11 pagi, bertolak ke Perak with my femli, tapi lima orang ja la, bukan semua. My aunty buat rumah terbuka untuk family SAHAJA. HAHA. Best wehh. Dah la rumah panjang giler siyoot. 

ader tiang bendera lagii . .
Aku sampai tak dan nak jelajah semua ruang kot. Malam tu buat makan makan. Memang makan ja keja aku kat sana. Ada steamboat, sate, BBQ ayam bakar, daging bakO, udang, ketam, sotong, kerang. . Ayohailaa, banyak nak list. Memang makan sekonyong konyongnya lahh. :))


Hari sabtu! Yeaaa. Aku berkesempatan buat apom pukaDOT (kot nama dia). HAHA. Cantik siyoot la apom tu. Dah la come come laka. KIH KIH KIH. Sedap woo. Aku tak tau la kezen aku tu ambik tempahan or tak. Tapi aku nak letak jugak gambo apom tu. :)). 

before kukus
siap ! dan sedap !

tikar di rumah kenduri
Dekat pukul 3 jugak la baru nak bertolak balik Kedah. Hah. Before sampai rumah! We all singgah rumah kenduri dulu. Perghh. Sedap giler lauk dioo. HAHAHA. Tak rugi aku pegi makan nasik dowhh! Then, lepas melantak, kami pon balik la rumah..

Hari Ahad? Aduuh! Aku, berkemas untuk pulang ke KMK. Tak syioq… Tiada apa yang istimewA! My mom pesan, “lepas ni tak payah balik dah. Lepas pereksa baru balik rumah”. . Iskkk.  :’(

Jom sambung tidoo.

Tiada ulasan:

typo ur name