Rabu, Mei 04, 2011

Sakan ber-Online


Assalamualaikum..

Entri ni pasal aku. Yang suka sangat online di tengah malam yang buta.
Sejak-sejak berodband ni berbayar, aku selalu ja online tengah pagi, tengah hari and tengah malam.
Aku pon heran. Apasal la aku suka sangat online nii.. Hurm..nak kata ada yang menarik, tak jugak..
Aiseyy.. Ada apa sangat la kat tenet ni. bukan bole buat duit pon. Buang duit lagi la ada.
Sanggup aku tunggu abg aku habes online sampai pukul 2 pagi. Semuanya semata-mata untuk on9.
Apakah ini? Penyakit apakah yang melanda diriku ini? Angau? Boleh jadi jugak..

HarHarHarHar.. :D

Perlu ka kita online tiap-tiap hari? Perlu ka mengadap laptop/komputer tiap-tiap hari?
Kadang-kadang aku tertanya 'EH,KAU NI TAK DA KEJA LAIN KA?'  :)
Tiap kali aku online, wajib aku buka FacebOok dan Blog. Yang lain-lain tu sampingan sja.
Yang aku herannya.. Bukan la aku UPDATE sangat Blog ngan FacebOok aku tu..


AKU memang dah gian online.
Aku suka OnLine.
So, apa aku kesah kalau aku OnLine tiap massa.
Aku online. Sebab aku suka komputer.
Aku suka melilau dalam internet.
Aku memang angau habes ngan Internet!
Aku bahagia depan laptop.
Hahahahaha.


AKU SUKA ONLINE DAN AKU TAK KESAH PON KALAU POWER KANTA AKU NAIK.

:) :) :) :) :) :)

1 ulasan:

Unknown berkata...

wuhu. dasyat nyo mg .

typo ur name