Sabtu, Mei 07, 2011

Everyday..

ASSALAMUALAIKUM...



Ni pic yg aku snap kat belakang umah aku..


Kebun-kebun mak,abah n abg aku nh..

segala macam pokok bunga pokok ulam dan lain2 oleh didapati di rumah aku.

yang latest sekarang nii,, buah chokanan. Buah pelam manis.

Sedap woo. kat rumah ni mmg ada kebun mempelam.

bila dapat hasil, akan dijual, diberi pada adk beradik dan keng kawan.

sesapa yang nak boleh la mai kampung aku.

Tak ketinggalan jugak, buah rambutan. pokok tokwan aku dah habeh buahnya.

pokok kat rumah aku, baru berputik. Hoho..

buah jambu pon ada jugak. Sedap dicicah!! mmg best la dok kat kg aku nii.


 

Ini aku dalam kelas. Gambar disnap oleh Cik Yuyu setelah aku penat pose dengan dia..
Nampak? Ini la muka tidak bersalah. :]


sekian dari AIMZ.
wassalam..

Tiada ulasan:

typo ur name