Khamis, Mei 19, 2011

Aku boring dok umah. :))


Assalamualaikum…

Fuhh. Lama gila aku tak online. Ni suma gara-gara abang aku yang zzzzzz ngambek berokband nii. Hangin betul la tak bole online. Boring gila dok umah tanpa online yang secukupnya. Haha.. Tapi sepanjang aku tak online ni, aku dah tiga kali keluar ngan member aku. Best gilerous! Dah dekat setaun tak jumpa.. Ngeee..

First. Aku keluar ngan Dina and Ac. Dina mai ambik aku kat umah dari pendang naek keta ke pendang kembali. Kami just jalan-jalan kat pekan selasa, beli air secup. Haha :) ..  then kami g makan kfc. Dengan adanya hati yang baik,, Dina membelanja aku and Ac. Bagus kan ada kawan yang baik. Huhu. Lepas makan, Dina bawak kami p umah dia. Ac nak online jap. Hehe. Aku pon tumpang la sekaki. Then, dina antar aku balik umah. Dina ngan Ac singgah kat umah, ambik cerita ceriti yang ada dalam laptop aku nih. Tym depa nak balik,mak aku ada bagi selungguk buah pelam dan konen@kuini kat depa…

Second. Ac ambik aku kat umah naek moto p umah Dina. Sebab kat umah dia ada kenduri arwah & kesyukuran. Sampai ja kat simpang umah Dina, kami nampak. Fuhh! Ramainya orang. Kenduri tu pulak hari jumaat. Mesti la ramai kan.. huhu. Tak pa. its okeh! Aku sanggup meredah orang ramai dengan adanya Dina n Ac. :)) makan free lagi! Lepas habis makan, kami pon belah la dari umah Dina. Aku balik umah dengan penghantaran Ac. Ngee. Ac nak ambik cita hana kimi. Lately, Ac suka snggoh mnengok cita korea and jepun. Hasil hasutan kawan kawan kat kmk la nih. Haha

Third. Dina mai ambik aku kat umah lagi. Huhu. Aku memang bertuah laa. Dapat kawan yang sanggup jauh jauh mai ambik aku. Dari pendang – kota – pendang – kota – pendang.. fuhh. Betapa bertuahnya aku. Haha.  Hari tu aku date ngan atikah, dina ahmad, alina,iza and ummu. Lama gilerous tak jumpa mereka mereka. Haha. Depa nak ambik sijil spm kat skola. So, kami pon bertemu la kat bus stop depan SMK PENDANG. Dengan gayanya, kami masuk skola. Ngee. Selesai ambik sijil, kami g jumpa Cikgu Nazari yang merupakan guru kelas selama 2tahun. Huhu. Sembang punya sembang, cikgu buat tekejut. Beliau kena jaga exam, dah lewat 10 minit! Sempoi cikgu. Ralit sangat sembang. Haha. Memandangkan perut kami dah lapaq, kami terus p medan pendang, tempat makan makan. Apa ag, order laa. Lepas makan, aku and Dina rancang nak g beli nombor baru, sebab no celkom kami dah meninggal dunia. Hurmm. Kami suma pon p la kedai yang menjual nombor. 10 nombor yer, bukan 4! :] jalan jalan lah kami p cari nombor, lastly jumpa jugak yang bekenan dihati. Hehe. Lepas jalan jalan kat area kedai Lim, iza mencadangkan kami p umah Ac. So, kami pon p la dengan hepinya. Sembang sembang lagii kat umah Ac. Best kan jumpa member member lama. Uisk3.  Member aku memmang sempoi!

To all my member. Tengkiu for being my frenx.

Nanti aku miskol ampa guna no baru. Peace!


loading sangat lambat. so tak boleh upload pic.

wassalam..

Tiada ulasan:

typo ur name