Khamis, Mei 19, 2011

Aku hampir langgar bewak.



Assalamualaikum…

Hari ni, first tym dlm hidop aku. Aku ambik mak aku dari umah kawan beliau naik moto. Grr. Setakat bawak moto tu dah besa. Tapi bawak mak aku sekali, ni mmg first tym laa. Haha. Selalunya aku bawak mak aku naek keta jaa. Tp keta auto la kan~  

Kat umah kawan mak aku tu tak da pokok pelam or konen. So, lepas aku bawak mak balik umah, mak aku suroh deliver konen kat kawannya. Aku dengan sedikit kemalasan, menyetat kembali moto legenda hijau. Dalam perjalanan tu. 

Tetiba ja ada seko bewak yang sebesar buaya melintas depan aku. Aaaaaa.. aku menjerit dengan sangat berhemah lalu mempress laju moto yg aku bawak tu. Mebi dah memang tabiat aku, bila tekejut aku takkan brek,tekan minyak lagi ada. 

Huish! Bahaya betoi laa.

Dup Dap Dup Dap gak la nak p deliver konen tu. Tym nak balik pon Dup Dap Dup Dap gak. Takot ada lagi bewak besaq boya.. haha.

Sampai rumah, aku tak cita kat sapa pon. Just goreng capati seketui dan makan sorang sorang. Ngee.

Bewak. Besaq. Boya.

3 ulasan:

faten suhaida berkata...

besaq ka cik pah?hahaha

a i m z berkata...

so big wOo....

mies miera berkata...

kesian woooooooooooooo....keqaih peqot gelak..!!hoho

typo ur name