Rabu, September 11, 2013

Tak semua orang boleh dipercayai



Assalamualaikum semua..



Tak semua orang boleh boleh dipercayai kan?? Aku ada pengalaman pasai percaya percaya nih. 

Bila kepercayaan yang kita bagi tu dikhianati. Sapa ja yang tak sedih, sakit hati? Ya. Disebabkan pengalaman aku tu, aku susah nak percayakan orang lain.

Disebabkan itu aku tak berani nak pergi jauh. Aku tak tahu camna nak cakap. Aku penah sampai tahap menangis tiap malam sorang sorang sebab sakitnya hati aku. Pointnya...

Jangan terlalu percayakan orang sekeliling hampa. Sekali ja depa buat something bad, surely kita akan rasa sakit tu. Dan sakit tu teramat pedih! Tapi kalau benda dah jadi, redhalah.. Mesti akan ada hikmahnya disebalik setiap kejadian.

Yes. Ada hikmahnya. 



Sekian. Wassalaam.

Tiada ulasan:

typo ur name