Sabtu, September 28, 2013

Program Pembangunan Modal Insan - 4




Assalamualaikum. 




Ohooi, last part. Aku just nak simpan story masa persembahan aje. Yang lain skip. Haha. Best, tapi tak ingat doe.




Petang ke tengah hari ntah, Pak Om suruh we all the peserta menyanyi lagu Iklim - suci dalam debu. Dengan penuh perasaan. Best woi karoke reramai, dengan sepenuh hati. Sumpah best. Terasa hingga ke urat saraf. Menyayat hati, tersirat hati semua ada. Huhu.





Nampak kesungguhan tu weh. Haha.

Wuu. Menyerlah wei.
Yang ni over bai. Tenganga ja semua. 



Haa. Lepas dah habis menyanyi tu. Pak Om buat sesi ingat ibu bapa. Ramai ja yang nangis. Tersentuh hati aku tengok member nangis. Tapi Entah mengapa, aku tak menangis. Wadahel tah dengan perasaan aku ni..


Farah.

Zue. Sabar Zue..

Menangis jugak?


Then, lepas sesi menangis menangis, kitorang kumpulan penguin ni berlatih nasyid. Lagu yang dipilih, rancak dan best! HambaMu by Mawi & Akill Hay. Kumpulan lain tak terkecuali la buat latihan bagai. 



Sampai la ke malamnya. Malam persembahan. Best. Best giler weh. Persembahan memang mantop. Dan paling penting, happy. Memang sangat hepi. Semua enjoi la dengan persembahan. Takpenah aku rasa ada persembahan yang best macem ni. Paling best dalam hidup aku setakat ni. 


Dikir barat by kumpulan itik kuek kuek.
Nasyid kumpulan aku!! 
Persembahan, atur cara semuanya penghulu dan penghuluwati aranda dan mokara yang setelkan. Tough kot. Tapi depa berjaya buat. Dewan, mikrofon, tempat duduk, VIP semua cun. Memang aku salute la dengan depa. Walaupun sibuk, ada masa buat semua benda. 

Ini bestt..
Credit pi lah kepada pengacara majlis!


Overall persembahan memang tip top. So, sesapa yang kena pi program PMI ni, yang under tajaan YBR la kan.. Pi la wey, tak rugi. Pengalaman yang berharga wey, best giler. 


My group. :)

To my group. Fatin, Kira, Mizah,Farah, Syahmie, Sadiq, Amir, Zue dan Qila. bebudak terbaik, maap ler tak bagi balik batang eskrem kat hampa. Aku memang nak bagi, tapi nampak macam tak adil pulak kan. Kat farah sorang ja aku bagi sebab memang menyerlah giler bakat dia. Kepada yang lain, sori weh. Memacam aku kata kat hampa kan. Haha. Harap hampa maafkan aku der. 


PMI YBR 19-21 Ogos


Heaven toksah kata. Program padat, tapi layanan tip top. Tak rugi pi program PMI. Makan best. Tempat tidur best. Member sporting.




got pengalaman terbaik from ybr,

2 ulasan:

Unknown berkata...

salam, sy student 1st yr CS USM, tetiba terjumpa blog akk ni psl Yayasan, nk tnya akk soalan boleh? :)

Unknown berkata...

Ni email saya : ainsherena@gmail.com nnti bila akk terbaca harap email hehe, sbb byk soalan nk tnya :D *cari akk punya tk jumpa email & tkut tak perasan pula

typo ur name