Ahad, September 22, 2013

Program Pembangunan Modal Insan - 3



Proceed to the petang day! Yeay.

Sukan. Hakka.
Well, group Aranda ni kena buat Hakka. So lepas dah gabung gabung hakka dari kumpulan kecil dapat la hakka the best. Sebelum Nak keluar pegi main kat luar tu, the member of Aranda group semua kena conteng muka. Aku tak terkecuali. Dah la kena calit cat minyak tu kot.. Yang lain guna macam stick punya. Sadis la, Pak Ali yang memaksa aku bubuh cat kat muka. 

muka group Aranda!

Wahaa.. Gambar atas tu sementara tunggu geng Mokara turun padang. Bila semua dah ada, bermulalah peperangan antara Mokara dan Aranda!

Main badminton. Bawak belon. Tiup tepung ambil gula gula. Makan limau! Dan passing belon berisi air.

rumate!

jangan pecah dan jatuh.

comot laa.

aku paling lambat hadam benda nih.

Haha. Nampak tak permainan nih? Aku paling tak suka bila tau aku kena makan limau sebab aku lambat nak telan. And the result, tak de pemenang pon. Seri. Sajer ar tu nak bagi kami main ja. Hahaha. Apa pon memang best dan padat!

Sebelum balik tuh, sempat lagi laa bergambar! Haha. 

Hah, sorang tersesat masuk group penguin!


Proceed to malam.

Kami group Aranda kena solat berjemaah kat dewan. So, Ustat Burn bagi la sedikit pengisian. Ustat burn nih ambik master kat UIA, umor lebih kurang abang aku ja. 

ceramah!

Lepas habis ja slot pengisian rohani, sementara tunggu masuk Isyak. Setiap group bincang pasal persembahan. So, kitorang pon decide lah nak nasyid lagu HambaMu dari Mawi & Akhil Hay. Best dowh. Cari la lirik, dan jugak minus one. Persembahan ni deorang dah bagi sejak hari first lagi, so senang la nak practice. Cari tajuk apa semua. 

Lepas ja solat isyak, kami pon practice laa. Nyanyi ramai ramai. Tapi tak la over sangat sebab esok boleh practice lagi. Hehe. Sambil sambil tu, kena buat kata kata hikmah. Bebudak group aku pon buatlah satu dalam arab, satu lagi english.

amit buat khat! respek laa.
senyum je..

Lepas habis menulis tu. Semua orang diminta pulang ke bilik masing masing. Haha. Lupa nak cakap. Best der bilik dia, macam hotel woh. Duduk dua orang. Memang heaven laa. Rushing pon tak la terasa sangat sebab bilik dia memang best. Haha.


Okay, dah. Nanti sambung lagi ke part last!


penulis,

Tiada ulasan:

typo ur name