Selasa, Januari 03, 2012

My first Love

Assalamualaikum..

Hari ni aku agak merajinkan diri nak taip review movie Thailand aka Siam.
Tajuk movie : First Love. Ataupun Crazy Little Thing Called Love.

Aku memang suka gila la tengok movie nieh. Best kot. Dah la pelakon pelakon hensem giler + cantik jugak laa. Haha.

Movie nih pasal budak pompuan yang tak cantik (P’ Nam)  Yang telah jatus chenta dengan senior nya yang hensem gilerous (P’ Shone). Macam macam yang dia buat supaya senior dia nih pon suka jugak kat dia. Nak menarik perhatian la kononnya.

Member member dia pon banyak tolong jugak. Hah. Disebabkan member P’Nam lah, P’Nam telah menjadi cantik, cantik giler aa. Dari kulit gelap jadi cerah.
P’Nam nih sanggup berlakon drama kat skola dia, belajar sungguh sungguh sampai jadi best student, banyak laa yang dia buat. Tapi tak jugak P’Shone tu tunjuk yang P’Shone pon ada hati jugak kat P’Nam. Muahaha.

Aku nih tak reti la nak olah cerita. So, sesapa yang tak tengok lagi movie nih, aku suggest kan, tengok lahh. Memang best. Search jerk at google kalo nak tau dengan lebih melanjut.

Sampai aku pon agak bermotivasi untuk belajar bersungguh sungguh SEM II nih. Huhu. Aku pon teringin nak jadi macam P’Nam. Aku salute lah kegigihan dia nak ngorat budak yang dia suka tuh.

Kalaulah aku tau macam nih, aku mesti nak target 4 flat untuk PSPM 1 arituu.
Tapi tak paa, aku nak usaha jugak! Nak jugak dapat result yang elok untuk PSPM 2.. :)

Tiada ulasan:

typo ur name