Ahad, Januari 29, 2012

Ku tabahkan hati melihat kau pergi dariku...



MEMENUHI SYARAT AM UNIVERSITI
DAN
SYARAT KHAS PROGRAM


Mendapat sekurang-kurangnya Gred C (2.00) pada peringkat Matrikulasi/ Asasi dalam mana-mana dua (2) mata pelajaran seperti berikut:
  • Biology; dan
  • Physics/ Chemistry/ Mathematics/Computer Science
dan

Mendapat sekurang-kurangnya 6C/Gred C pada peringkat SPM dalam mata pelajaran berikut:
  • Biology;
  • Bahasa Inggeris; dan 
  • Physics/Chemistry/Science

IJAZAH SARJANA MUDA PSIKOLOGI
AA16 
 
 
 
Ok. Fine. Aku memang tak ambik BIO. dan SPM aku pon bukan GRED C for BIOLOGY. 
 
Ok, fine. Yang berlalu dah pun berlalu. Aku memang tak leh ubah rezap SPM aku dah. Demming.
 
Aku pon tak tau pasaipa kena ada BIO. Setau aku, math ja kena kuat untuk ambik Psikologi. 
 
Arghhh. Salah aku jugak. Survey kat UKM ngan UMS ja. Padahal sejak aku form 3 lagi dok mengusha kos tuu. 

Ok, fine. Aku terima hakikat yang aku takkan mintak UPSI.

Huwaaaaa.. Sedihnya..


|| La tahzan! Allah itu Maha Mengetahui. Apply ja la apa yang boleh diapply. Oittt, UPS kot esok! Study! Study! Study! ||

Tiada ulasan:

typo ur name