Rabu, Jun 29, 2011

moments with C1P4


Assalamualaikum..
Kelmarin 28/06/11 adalah ulang tahun pertama untuk bebudak xPDT second intake. Tak sangka kan, dah setahun aku kat KMK. Dah setahun aku berkawan dengan kawan kawan yang aku kenal kat KMK.

Huish. Teringat plak first tym aku jejak kaki ke KMK ni. Nasib baik lah aku ada kawan-kawan sesekolah menengah dulu. Tak da la aku sesat merata tempat kan. Hoho.

Aku, ditempatkan di kelas C1T4 (a). Jadual C1T4 (a) and C1T4 (b) tak benyak beza pon. Dua kelas tu tak bercampur tym math jaa. Dalam kelas tu la aku kenal kawan-kawan yang sempoi.

classmate yang sempoi

Aku kenal AC, Mirah, Nini ja. Ni pulak member kelas aku yang aku kenal kat KMK Gnie, Mirah Jusoh, Jah, Kausar, Ct Ah, Biah, Bie, Sabiha, Wawa, Miza, Dini, Cik Pah, Intan, Yuyu, Ekin, Azi, Ain, Nazri, Munzir, Ceraz, Muaz, Sofwan, Anas..

Terasa rerindu pulak tym tuu. Huhu. Pikiaq pikiaq balik, banyak jugak yang kami dah lalui. Dari dalam kelas sampai la luar kelas. Kami dah penah berdrama sesame. Classic musical drama lagi. Huhu. Kelas aku C1T4(a) buat drama pasal Ali Baba + Bawang Putih Bawang Merah (versi lelaki) . Best jugak la cita kami. Huhu. At least dapat la sikit pujian dari Miss ( skrg dah Mdm). C1T4 (b) pon bagus walaupun buat dua kali. Yang penting BEST. Huhu.

gurlz C1P4

Lagi. Erm.. C1P4 jugak bukak gerai tym hari TPM datang KMK. Aku dah lupa apa nama program tu. Huhu. Best. Tak sia sia aku and Ah p cucuk utk dapatkan kebenaran berniaga hari tuu. Banyak halangan dan rintangan. Tapi kami Berjaya jugak buka gerai, jual minuman, nasik yang sedap. Fuhh. Tu la pengalaman yang aku tak bley lupa.

Ada lagi, tym study week. Kelas aku buat jamuan. Beli kek dengan hasil jualan tuu. BBQ bersama sama. Aiyoo. Best dowh. Lepas jamuan tu ada la ucapan sikit dari AC and Muaz. Haha.

Rasa macam baru ja lepas suma tu. Tup tup skng ni aku dah tak sekelas lagi ngan depa suma. :)) 

nak gtau sikit.. Zaman PDT aku adalah yg terbest dlm sejarah idop ku kat KMK. Haha. Pengalaman mengajaqKU erti hidup di asrama. 

Tiada ulasan:

typo ur name