Sabtu, Jun 04, 2011

Happy + Unhappy = inside me.



Assalamualaikum. dan. Salam satu Malaysia~


Hari ni tercapai la hajat aku dan member memberku utk berjalan dari KMK ke C-mart Chagloon. Jauh? Tak la jauh sangat pon. We all jalan santai2 jaa. :] kami keluaq dari KMK dlm pukul 8 jugak laar. Promisenya pukul 7, tapi atas sebab yg tak bley dielakkan.. pukul 8 jugak la. Naseb baek la hari ni tak panas sangat. Kalau panas pon oke jugak, vitamin c free. Haha.

tak panas kan ac??

Kepada sesapa yang tak penah jalan dari KMK ke Pekan Changlun tuu, bleh la try. Best gilerous la. Tambah tambah kalau jalan ramai ramai.

this is kausar and mirah jusoh.


Sampai ja kat simpang kat Pekan Changlun, kat trafik light tuu, kami pon bersepakat nak makan roti canai. Lama gila gua tak makan roti canai! Makan kat kedai mamak ja la pom. Haha. 

Roti canai + the ais = RM2. Okeh la tu kan? Haha. Dari aku bayar duit teksi, baik aku bayar makanan tu. At least perut aku kenyang jugak.

depan kedai joran. ngeh. ngeh. ngeh..

Lepas makan, kami pon g la kat kedai runcit. Tengok tengok apa yang patut. Lepas tak da yang patut kami tengok, kami pon blah la dari kedai tu. Nak g C-mart tu, kami guna jalan belakang. Hah! Ni satu hal, ada anjing. Akceli anjing tu tak liar + tak ligan orang + tak kacau orang poM. Tapi, member aku takut tahap gilerous lah. Haha. Depa lari, aku pon lari jgak lah. Well, aku dah besa jumpa anjing ni. So, tau la perangai anjing. Yang dibela, diikat tuu, memang lah anjing yang suka meligan. Haha. Lawok jugak member aku nih.

Sampai kat C-mart tu, awai lagi. Baru pukul 10 kot. Awai sangat tu, kedai pon takbuka lagi. So, tunggu ja lah. Sambil sambil menyembang apa yang patut. Yeark! Lama jugak menunggu wey. Lepas jejalan kat kedai kedai luar C-mart ( sempat lg snapping), we all pon masuk la dalam pasaraya C-mart. Haha.

snapping atas vespa~

Besar jugak eh! Aku pond ah lama tak menjengok C-mart. Haha. Dalam C-mart tak mau cita laa duit yang aku habiskan. Hoho. Lepas habis shopping, kami g makan. Know what? C Kopitiam a.k.a Changlun Kopitiam menjadi pilihan lepas tengok banner Nasi Ayam Berempah = RM 2.80. harharhar. First tym aku makan kat situ, sama la jugak ngan member aku. Katanya nak menyambut kejayaan kami dapat masuk KMK buat kali ke-2. Of kos sebab kami adalah X-PDT. :].. 


makan!
RM.....................................
Dah habis makan. Apa lagi? Balik laa. Naek van wOo. Aku, ten, jah, ac, mirah said, mirah jusoh, ginie, and kausar. Penuh la van tersebut. Balik pon dalam keadaan gelak ketawaan HaHaHa! Snapping dlm van siyot.. Hoho..

semua orang suka! gua pon sama. haha.

………………………………………………………………………………………......

Akceli, aku memang sedih gila lah tym nih. Kegembiraan siang tadi memang dah hilang!

Satu. Sebab aku nak balik rumah.

Dua. Sebab kawan aku. Aku nak teyak nii. First tym sejak aku jejak KMK taun lepas, aku betui betui ada perasaan nak MENANGIS! Kawan! Tabahkanlah hatimu. Ingat Pencipta kita Yang Maha Berkuasa. Aku dapat berita yang mengejutkan. Menggegarkan jantung, hati dan otak aku. Aku memang tak caya ngan apa yang dia baru gtau aku! bagitau apa? Biaqla rahsia aku dan dia. Aku sedih, hg lagilah sedih. Aku menangis, hg lagilah menangis.

~Speechless~ 

Aku nak dia tau. Aku sentiasa ada untuk dia. Selagi ada nyawa. Selagi ada akal. Sampai bila bila hg tetap sahabat aku. Macam mana hg sayang aku, macam tu laa aku sayang hg. Apapun keputusan hg, aku tetap salute hg. 

AKU BANGGA ADA KAWAN CAM HG ATAS DUNIA NI! 

Tiada ulasan:

typo ur name