Ahad, Jun 19, 2011

baru aku tau..



Assalamualaikumm..

Seejaaakkkk aku balik KMK ni, aku dah jarang post entri kan? Post pon bukannya ada orang nak baca sangat. Hoho. Aku tak kesah la weh. Aku jarang post bukan hapa.. Ni suma sebab hotspot yang gelongzz laaa. Kalo tak dah lama aku post banyak banyak. Huu..

Uwaaa..  Aku agak tensyen la weh! Sejak aku start masuk PST dengan gelaran X-PDT ni. Banyak gila tutorial, assignment, amali yang aku kena buat. Oppss. Bukan aku sorang la. Tapi semua budak matrik lahh senang cita.

Kekadang tym aku lect tgh prong prang dalam kuliah or kat kelas tutorial, aku rasa macam nak QUIT pon ada.  Tambah tambah bila aku memang tak paham apa yang cikgu tu tgh ajaq. Aku rasa aku macam Nampak cacing ja kat depan. Huhu. Tensyen gak wehh.  Tapi nasib baek la aku dapat lect tutorial yang OK. Alhamdulillah.. Nasb baek lecturer aku tak macam lect member aku. Moody ja manjang..

Saat ni baru aku merasa betapa sikitnya waktu yang luangkan untuk buat tutorial, assignment n lab report. Betapa sikitnya waktu yang aku luangkan untuk STUDY masa aku masih bergelar PDT. Dan betapa banyaknya waktu yang aku luangkan untuk main main dengan lena, chit chat..  aigOo.

Penat la weh! Banyak silibus yang dah cut, tapi, subjek pulak yang bertambah. OK. Hummm.
Aku harap aku bleh la bertahan sampai habis matrik bulan 4 taun 2012. Aminn. 

Ilmu bertalu talu nak masok kepala otakku.
Dari Perlis sampai Singapura bqatoq.
Tapi aku tak mampu nak sumbat semua dalam waktu yang singkat.
Aduihhh.
…………………………………………………………………………………………

Hidup aku belum titik.

Tiada ulasan:

typo ur name