Jumaat, Jun 03, 2011

Aku lahir bulan 7.



Entri ni aku nak explain sket pasal personaliti ikut bulan yg dah lama wujud tuuu. Aku lahir bulan JULAI, so aku nak tengok banyak mana yang match ngan aku. Hahaha :]




JULAI 

seronok didampingi - kadang suka,kadang taksuka.
banyak berahsia dan sukar dimengerti ( terutama lelaki ) - rahsia? ada jgk secreto. haha
agak pendiam kecuali diransang - yepp,aku mmg agk pendiam
ada harga dan maruah diri - of kos aku ada maruah!
tidak suka menyusahkan orang lain tetapi tidak marah jika disusahkan - aku agk marah kalau disusahkan
mudah dipujuk dan bersikap lurus - senang pujuk aku, tp aku taksuka pujuk orang yepp.
sangat menjaga hati orang lain - maybe..
sangat peramah - kekadang
emosi sangat mendalam tetapi mudah terluka hati dan lambat pulih - ntah la.
berjiwa sentimental - sentimen? bila aku sedih.
kurang berdendam - aku pendendam, tp malas nak balas.
mudah memaafkan tetapi sukar melupakan - hah, betui3.
tidak suka benda remeh temeh - taktau ler.
membimbing cara fizikal dan mental - ??
sangat peka, caring dan mengasihi serta penyayang - caring? aku kurang perasaan.
layanan serupa kepada semua orang - sama tp tak serupa
tinggi daya simpati - kekadang
pemerhatian yang tajam - mata dah rabun
suka manilai orang lain dengan pemerhatian - entah
mudah dan rajin belajar - totally, speechless.
suka muhasabah diri - erm..
suka mengenang peristiwa atau kawan lama - kawan lama? agk betul
suka mendiamkan diri dan duduk di rumah - aku dok rumah sebab takda tmpt nk g.
suka tunggu kawan tapi tak cari kawan - erk.
tak agresif kecuali terpaksa - bila terpaksa jaa
lemah dari kesihatan bahagian perut - betoi?
mudah menjadi gemuk jika tak dikawal - bila aku nk gemuk??
minta disayangi - tak penah mintak, kasih syg dari Allah dh cukup.
terlalu mengambil berat - ambil berat pasai diri aku ka nii..
rajin dalam membuat kerja - bila masa aku rajin?



aku? aku hanya manusia biasa yang takda speselnya. haha. Gua tak tau nak buat apa lagi haha.. Jom nak outing ngan member2 gua yang waya tuu. haha. babaii

Tiada ulasan:

typo ur name