Selasa, Mac 06, 2012

Hi hi. Babai..



Assalamualaikum..


Mungkin ni bukan post aku yang terakhir. Tapi mungkin jugak yang terakhir. (Erkk. Apakah?)

Akceli, aku nak meninggalkan KMK pada 8 MAC 2012 dan kembali semula ke KMK pada 10 MAC 2012 (Insya-Allah..) Aku nak BALIK RUMAH. Hehehe. Dah sebulan aku kat KMK ni. Rindu sesangat ngan mak abah aku. uhukkk..

Disebabkan result UPS 2 aku sangat baik’. Aku ulangi BAIK’. Aku membuat keputusan untuk meletakkan laptop turun temurun ini di rumah sahaja. Aku nak bagi can kat adik aku tengok movie. Huhu. (sejak bila aku jadi baik)

Aku harap, kali ni tak hangat panas taik ayam. Sebab entri Demi Masa Depan. . . ku ituu.. aku tinggal laptop seminggu jerk at rumah. Lepastu balik ambik pulak. Hehe.

InsyaAllah, kalau aku masih hidup esok esok hari.. Aku akan update blog ku nih, tapi tak macam selalu la kan.. Even tak banyak readers, nak jugak bagitau. Hehe.

Dan, kalau aku sudah tiada lagi.. Ini merupakan post terakhir aku yang ditaip fresh fresh pada hari ni. Mungkin akan ada post pada bulan Mei. Aku schedule dah. :).. Itu post tak fresh.

Okeh.

Jaga diri baik baik na. INGAT, mati tu tak tunggu kita tua. Tak tunggu kita bertaubat. Tiba masanya, datanglah Izrail menjemput kita ke alam sana..


:: Mengharap aku tetap beriman kepada ALLAH. Menginginkan ucapan syahadah di bibirku pada penghujung nyawaku. ::


2 ulasan:

faten. berkata...

cik pah buat teruk bleh! hahaha.

Tanpa Nama berkata...

hahahaha...
besa la wehh..

cout<<
cin>>

:)

typo ur name