Selasa, Mei 21, 2013

CS LOG OFF NIGHT


Assalamualaikum..



Belon siapakah ini?


Overall Dinner CS.. Best der. Hahaha. Puas hati la. Sponser from Redhat, etc etc (tak ingat sebab aku bukan sekretariat. hoho) Tau tak, ada sorang budak dapat hadiah IPAD fron our sponsor. Puih. Giler ku jeles sampai sekarang. Makan pon oke laa. Aku makan sampai kembong perot. Bergambar dengan member sampai penat tak bergaya dah. Hihi.


Time tukar hadiah, aku dapat yang nih.

Alhamdulillah.. Aku dapat earphone! Macam tau tau ja earphone aku tak best. Kuikuikui.  Balik bilik ja terus try. Sekarang pon masih lagi ditelinga. Yang paling bestnya, siap ada waranti setahun. :) Best best best, syoq syoq syoq... Harga dia? Aku pon tak tau. Murah atau mahai, asalkan aku boleh guna..




Sekian,

Tiada ulasan:

typo ur name