Khamis, November 10, 2011

MIMPI YANG NGERI



Assalamualaikum . .


Semalamkan.. 

Aku. Aku tidur. Lewat jugak laa. Dalam pukul 2 pagi camtu.
Ok. 
Akceli aku nak taip entri pasal mimpi. =)

jom tidur .



Lebih kurang macam ni laa. Mimpinya pulak . .


....

...

..

.


aku besarkan gambar !
 

Dan itu amat menakutkan aku.

ouch!
Aku terasa benci akan perasaan ini. 

Aku harap dalam alam realiti tak macam tu yahh.
Amin...




TAPI AKU PERCAYA BAHAWA MIMPI ITU HANYALAH MAINAN TIDUR .

4 ulasan:

NURUL NADIA ROSLAN berkata...

relekkkkkkkkkk

a i m z berkata...

tengah rilek nii..
haha

Asyikin berkata...

selalu org cakap mimpi tu terbalik, hihih, ataupun nie mesti kuat sgt berfikir sampai terbawak-bawak dalam mimpi nie kan.

a i m z berkata...

@Asyikin
erkkk...harap2 camtu laa..

typo ur name