Khamis, November 24, 2011

I'm Sorry.



Assalamualaikum.

Hari ni aku outing ke Klinik Changlun sebab tak sehat (?). Aku pon mesej member aku, sesambil ajak depa join aku. CtZ yang memang kebetulan tak sehat pon menyahut seruan aku. :) So, berteman lah aku ke klinik menaiki van kolej.

Akceli, aku sangat tensyen. Tersangat! Tension sebab kelas aku yang tak BEST (sungguh aku tak suka). Dapat pulak chekgu yang baEk. Lepas tu, semalam dapat tau yang budak x-pdt sampai xx yang kena reject. Aku nak nangis dah nih. Total semua yang tak melepasi syarat syarat sampai xxx. Even tak confirm lagi, aku tetap terasa sadis. Lagi, roomate aku Nana dah nak pegi SPA minggu depan, dia dapat nurse (kata nak quit minggu depan, tup tup harini dah nak fly!). Member aku, Gnie pon nak pegi jugak. Aku sangat sedih!

Disebabkan stress tu lah aku mendapat sakit kepala, rasa macam nak demam dan sebab tu jugak laa aku pegi Klinik. Bukan sesaja nak ponteng kelas yerk. Aku masuk kuliah Kimia tadi pon macam bengong bengong sikit.


Tensionnya hari ni.... dan aku nak mintak maaf kat member member aku, AC, Mirah Said, Gnie, Mirah Jusoh, Jah, and semua lah sebab aku rasa aku dah buat depa merasssai ketensionan aku nih. Sorry sesangat. 

Tak lupa jugak kat Atikah, sorii sangat. Semalam aku baru baca balik mesej mesej yang minggu lepas. Aku ingat kan Atikah KSS yang antaQ mesej, dan aku pon reply guna no satu lagi kat Atikah KSS. Rupa rupanya Atikah KMK punya mesej. Terasa bersalah pulak. Kak mintak maaf naa Tikah, tersilap reply mesej kat orang lain.. :)


..

.

Result PSPM 06/12/11.


waiting~

2 ulasan:

HaziNiey PauLo berkata...

aak maafkn kamoo...hhaaahahah

a i m z berkata...

@HaziNiey PauLo
erkkk..silap mintak mahaapp..
hahaha

typo ur name