Sabtu, Februari 12, 2011

hari-hari yang hampeh

:)
humm..aku terasa sgt hampeh laa..start dari aqi kameh ag..
lecture2 aku telah menyusun kuliah dati pg hingga ke petang pada hari yg berikutnya (jumaat)
nh lebih kurang jadual yg lecture2 aku booking..

8-9 : sn comp
9-10 : fizik
10-11 : rehat
11-12 : fizik
12-3 : rehat
3-5 : math

fuhhh!!!penuh..tuu..aku geram gilerous laa aqi tuu..dah laa aku nak beli brg nh..xbg outing ka??
huahaha.. dah la dgn aqi kameh tuu ada kuiz fizik..xdey2 betui..lepas kuiz,,dngaq cita ada mentor menti pulak dah..aduihh...pukui 3 jgk la habeh..haa,,masa tngu ckgu mentor menti mai,,ada pulak bdk kelas aku tnya nak main futsal dak??lawan aqi jumaat petang..aduss..geram pnya pasai,,aku memberi nama n no metrik aku (ac yg gtau no metrik aku sbnaqnya) walaupun aku mmg xqeti men, aku belasah ja laa..haha..best gak la maen futsal.
hoho..dalam perbincangan mentor menti..bebudak kelas aku gtau pulak,,kuliah sn comp dibatalkan.. YESS!! DAN LA AKU NAK BASUH CADAR!!! malangnya,, jadual...berubah...

8-10 : fizik
11-3.45 : rehat
3.45 - 5 : math

xdan pulak nak basuh cadar aku..huhu..xpa2..xpa.....aku xkesah..haha
at least ada la jgk time nak outing kan...
hoho..petang kameh tuu,,sek2 yg nak main futsal pon turun..utk petama kalinya,,prektis..dpt la sket tunjuk ajq daqi otai2 yg dah cekang tuu..hummmmm...
balik men futsal..tercengang dngaq ada majlis apa ntah..wajibbb..kena pakai bju kurung..hummmm...
p ja laah..majlis dah la cam hampeh..
sememangnya hari kameh adalah haqi yg hampeh...bukan salah hari..tapi pengisian hari khamis tuuu..hampeh toooooooooiiiiii...
***hampeh kaa hampas kaa...:)...rilek sudaaah***
:)

Tiada ulasan:

typo ur name